Logo de meses de trabalho pom-se a andar o Centro Social Roi Soga de Lobeira. A casa comum do soberanismo na bisbarra da Ria de Muros e Noia abrirá as suas portas o vindeiro sábado 21 de Julho a partir das 20.00hrs.
Logo de meses de trabalho pom-se a andar o Centro Social Roi Soga de Lobeira. A casa comum do soberanismo na bisbarra da Ria de Muros e Noia abrirá as suas portas o vindeiro sábado 21 a partir das 20.00hrs.
O programa de actos, conducido por Iago Figueiras, consta da projecçom dum audiovisual, da autoria de Roi Ribeira, no que se amosa como tem sido o desenvolvimento de adequaçom do baixo onde fica ubicado o C.S., umha intervençom política a cárrego de Ugio-Breogám Diéguez, responsável do Centro, e umha actuaçom musical/foliada seguida de umha ceia de confraternidade. Os actos de inauguraçom ficam abertos a quem quiger participar deles sendo a ceia de balde.
O C.S. Roi Soga consta dumha superfície de 250m2 dividiva em dous andares e distintos espaços. Presidido polo Escudo da Galiza desenhado por Castelao, sob a lenda "Denantes Mort@s que Escrav@s", o C.S. conta com umha área de exposiçons, umha sala de leitura e formaçom -Sala Moncho Reboiras-, umha outra sala para o debate, conferências e audiovisuais -Sala Carlos Varela-, um cenário para obras teatrais, umha área de conexión sem fios à internet, assi como umha ampla cafetaria concerto. O C.S. fica ubicado na Rua Travessia nº3 de Noia.